Пошуковий запит: (<.>A=Наумік-Гладка К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Наумік-Гладка К. Г. Державне регулювання розвитку сфери комунікаційної діяльності в системі економічної безпеки України [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_13 Мета роботи - обгрунтування необхідності забезпечення економічної безпеки держави при здійсненні державного регулювання розвитку сфери комунікаційної діяльності економічних суб'єктів. Визначено загрози економічній безпеці України, пов'язані зі становленням інформаційної економіки, що відбувається поступово та супроводжується загостренням протиріч: між інноваційними та традиційними елементами виробничих відносин, що притаманні відповідно високотехнологічній економіці та економіці, що базується переважно на 3 - 4 технологічних укладах; між посиленням в економіці ролі самодостатніх економічних систем, які мають мережеву (децентралізовану) модель розвитку, та збереженням ієрархічної моделі державного регулювання економікою; між прагненням економічних суб'єктів до превентивного реагування на зростаючу конкуренцію та невизначеність на ринках, яка виникає внаслідок стрімкого розповсюдження ІКТ, та існуючою практикою пасивної адаптації до зовнішніх викликів і загроз економічній безпеці. Напрямом подальших досліджень у цьому напрямі є аналіз розвитку інформаційної інфраструктури, нормативно-правового регулювання та рівня підготовки фахівців у сфері ІКТ.
|
2. |
Наумік-Гладка К. Г. Онлайн супермаркет турів: розробка та впровадження [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, Т. Л. Левенець // Комунальне господарство міст. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 119. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2015_119_14
|
3. |
Наумік-Гладка К. Г. Програмні продукти в туристичному бізнесі [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, А. Л. Щука // Комунальне господарство міст. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2015_125_12
|
4. |
Наумік-Гладка К. Г. Нормативне забезпечення маркетингових комунікацій у сфері туризму [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 337-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_55 У роботі використано комплексний підхід до розуміння маркетингових комунікацій (МК). Звернуто увагу на те, що інструменти комунікації, які традиційно використовувалися незалежно один від одного, об'єднані таким чином, що досягається синергетичний ефект, і одержаний в результаті комунікаційний зв'язок стає однорідним. Середовище МК складається з усіх дійових осіб і сил за межами маркетингу, які впливають на здатність керування маркетингом, щоб розвивати та підтримувати успішні відносини зі своїми цільовими клієнтами. Виправдовуючи умови, що впливають на МК, ці фактори і сили можуть змінюватися залежно від конкретної організації. Як правило, їх можна поділити на мікро- і макрокомпоненти довкілля. Зроблено висновок, що законодавчі засади регулювання МК в туризмі України постійно вдосконалюються. Доцільним залишається впровадження світового досвіду саморегулювання МК, включаючи рекламу і стимулювання збуту країн - членів Європейського Союзу.
|
5. |
Наумік-Гладка К. Г. Менеджмент персоналу як умова економічної безпеки в сфері гостинності [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 4(2). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_4(2)__10
|
6. |
Наумік-Гладка К. Г. Маркетингові та психологічні аспекти діяльності SPA-індустрії при готельних комплексах [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Modern economics. - 2017. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2017_4_13
|
7. |
Наумік-Гладка К. Г. Управління підприємницькою діяльністю в умовах зростання інформаційних технологій [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, О. В. Птащенко // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_10
|
8. |
Шемаєва Л. Г. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на економічну безпеку держави [Електронний ресурс] / Л. Г. Шемаєва, К. Г. Наумік-Гладка // Інформаційна безпека людини, суспільства, держави. - 2017. - № 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iblsd_2017_2_11
|
9. |
Наумік-Гладка К. Г. Розвиток національної туристичної адміністрації як форма дерегуляції туристичної галузі [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Економічний форум. - 2018. - № 1. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2018_1_19
|
10. |
Наумік-Гладка К. Г. Розвиток нішової діяльності на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, М. С. Гіззатулліна // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2018. - Вип. 141. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2018_141_11
|
11. |
Наумік-Гладка К. Г. Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіону [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, М. О. Семків // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_12_27 Досліджено мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіону, вираження основних мотивів вибору турів етнографічного туризму. Проаналізовано обізнаність потенційних споживачів етнографічних турів щодо даного виду туризму та ресурсів, на яких він базується. Проведене анкетування 58 респондентів, серед яких 30 - студенти, які навчалися за спеціальністю "Туризм", віком від 18 до 20 років, та 28 осіб віком від 25 років, деякі з яких також мали відношення до туризму та супутніх йому сфер. Крім того, було проведено телефонне інтервіювання та огляд сайтів туристичних агентств міста Харкова стосовно наявності в їх пропозиції турів етнографічного характеру, а також визначення ресурсного потенціалу міста Харкова та Харківської області. У результаті виявлено, що для респондентів етнографічний туризм є майже невідомою сферою туристичної індустрії, незнайомими є його мета і ресурси, на яких він базується, проте учасники опитування виявили зацікавленість щодо відвідування турів даного виду туризму. Дослідження пропозиції турів етнографічного туризму показало, що на сьогоднішній день у межах Харківського регіону вона практично відсутня. Причиною цього стали недостатнє вивчення мети, ресурсів та їх географії розповсюдження, особливостей організації турів етнографічного туризму та ресурсного потенціалу окремих територій. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є більш глибоке вивчення етнографічного туризму, його особливостей, ресурсів та ресурсного потенціалу; популяризація в подальшому даного виду туризму серед потенційних споживачів; залучення держави та органів місцевого самоврядування до підтримки цього напрямку туризму.
|
12. |
Наумік-Гладка К. Г. Трансформаційні ігри та їх роль в практичній психології [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, О. В. Скориніна-Погребна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 3(1). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_3(1)__17
|
13. |
Наумік-Гладка К. Г. Сприйняття індивідуального продукту поколінням мілленіалів [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, І. В. Литовченко, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2020. - № 6. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2020_6_13
|
14. |
Наумік-Гладка К. Г. Розвиток безпеки міжнародної підприємницької діяльності та івент-туризму в умовах цифрових технологій та психологізації [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 28–37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2020_5_5
|
15. |
Наумік-Гладка К. Г. Бeзпeковi аспeкти розвитку e-економіки [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2021. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2021_3_5
|